Optimizacija i upravljanje ispisom

Tvrtka PAPIRUS GRUPA među svojim uslugama nudi i uslugu optimizacije i upravljanja ispisom.

U ponudi imamo rješenja renomiranih proizvođača kao što su HP, Samsung, Develop... Također, široka lista zadovoljnih korisnika govori o kvaliteti usluge i ozbiljnosti pristupa implementaciji usluge.

Za sve dodatne informacije, obratite nam se s povjerenjem.


CILJEVI OPTIMIZACIJE I PREDNOSTI ZA KORISNIKA

Osnovne prednosti za korisnika su smanjenje i kontrola troškova te povećanje produktivnosti zaposlenika.

  • Iskustvo je pokazalo da se može doći do uštede kod troškova ispisa od 30%. Također, moguće je planirati i alocirati budžet za ispis.
  • Zaposlenici troše manje vremena na ispisni dio te se mogu više posvetiti svom primarnom poslu.

Uz osnovne prednosti, korisnik dobiva i sljedeće:

  • Mogućnost integracije s poslovnim sustavom.
  • Detaljna kontrola troškova (praćenje ispisa po korisnicima, izvještaji...)
  • Nove funkcije (secure print, scan to mail, pull print...)
  • Kompletno rješenje od procjene postojećeg stanja do kompletnog upravljanja uslugom.
  • Poboljšano zadovoljstvo korisnika vezano uz kvalitetu ispisa, novih mogućnosti te unificiranog korisničkog sučelja.
  • Mogućnost outsourcinga kompletnog upravljanja ispisom.
  • Rasterećenje odjela nabave i IT-a.
  • Manji zahtjevi za održavanjem te manja količina potrošnog materijala koje je potrebno skladištiti.

 

PRIMJER OPTIMIZACIJE I UPRAVLJANJA ISPISOM


1. ISPIS
Reducira se cijela flota pisača (A3, A4, laser, inkjet) te se funkcija ispisa prebacuje na multifunkcijski A3 color uređaj. Multifunkcijski uređaji imaju brži ispis tako da ne dolazi do zastoja u radu. Također, moguće je i odabrati prioritet prilikom ispisa dokumentata tako da korisnicima koji hitno trebaju ispisati dokument ne moraju čekati na isti.


2. SKENIRANJE
Reducira se flota skenera na način da multifunkcijski uređaji preuzimaju funkciju skeniranja ta omogućavaju dodatne funkcije kao što je direktno slanje skeniranih dokumenata na mail ili na zajednički poslužitelj. Također, moguć je odabir različitih formata za spremanje skeniranih dokumenata (PDF, JPG...)


3. FAX
Reducira se broj fax uređaja na način da multifunkcijski uređaji preuzimaju slanje i primanje faxa te, uz ispis, omogućavaju i dodatne funkcije kao što su:

  • direktno proslijeđivanje primljenih faxeva određenom korisniku ili grupi korisnika
  • slanje faxa direktno s računala korisnika
  • praćenje izvještaja o primljenim i poslanim faxevima

4. KOPIRANJE
Funkciju kopiranja preuzimaju multifunkcijski uređaji. Isti uz opciju duplex skeniranja i ispisa omogućavaju učinkovitije kopiranje te štede vrijeme korisniku.


5. SIGURNOST
Moguće je implementirati funkciju sigurnosnog ispisa dokumenata (SecurePrint) na način da se korisnik prije ispisa mora autorizirati na uređaju putem PIN-a ili pametne kartice.


6. FLEKSIBILNOST
Moguća je implementacija PullPrint funkcije. Navedena funkcija omogućava korisniku da pošalje dokument na ispis te ga preuzme na bilo kojem od uređaja koji su dio ispisnog rješenja. Također, u slučaju kvara na jednom od uređaja dokumenti poslani na ispis se jednostavno mogu preuzeti na drugom uređaju.


7. UPRAVLJANJE
Softversko rješenje na udaljenom računalu / poslužitelju upravlja cjelokupnom ispisnom flotom te omogućava funkcije kao što su:

  • praćenje ispravnog rada svih uređaja
  • praćenje količine i troškova ispisa po korisnicima
  • automatsko slanje maila kada treba zamijeniti potrošni materijal (toneri, maintenance kitovi...)
  • određivanje prava korištenja po korisnicima (printanje u boji, slanje faxa..)

POMOĆ

Ukoliko u bilo kojem trenutku zatrebate pomoć, nazovite nas na telefon 

021/460-406, 021/460-407 

ili pošaljite mail na info@papirus.hr